Lopper & kaktusser


Lidt lopper fra dagens genbrugsrundfart. Fandt to super fine Rosti æggebægre til samlingen, de sidste Bamse & Kylling bøger jeg manglede samt den fineste cardigan fra Nümph. Samlingen af B&K bøgerne er nu intakt og vil blive pakket ned til når der forhåbentlig kommer små børn i familien eller vennekredsen.

I den forbindelse vil jeg lige sende en anbefaling afsted til dem der bor i nærheden af Røde Kors' genbrugsbutik i Hørsholm. Her findes både hukitstole, Brio trælegetøj, retro ting og sager samt Bjørn Wiinblad i store mængder. Priserne er i den dyre ende uden at være urimelige. Måske det kan bruges?

Det fine stof er købt over nettet efter tip fra en venlig læser. Så nu må symaskinen lige i gang, så jeg kan få mig et hovedpudebetræk! Ligeledes har hæklenålen været i gang. Regner dog med, at kaktussamlingen er komplet for nu. Jeg er kørt lidt død i grønne hæklerier...

8 kommentarer:

  1. Skønt at se, at du fik fat i dit stof hos Maria - så varer det jo ikke længe, før du kan sove godt i dit smukke lyserøde sengetøj ;-)

    SvarSlet
  2. Åh, vad läckert med alla kaktusarna, vilken kreativitet! Trevlig helg!

    SvarSlet
  3. Hej Helene,

    Hvad koster mon sådan nogle hukit stole? Og dvd er det for retroting du har ladet at i Hørsholm?

    Katrine

    SvarSlet
    Svar
    1. Hørte desværre ikke om prisen på stolene.

      Der var en masse retro køkkengrej samt stel. Også sofapuder, stof, billeder og keramik.

      Slet
  4. Hvor er det bare fint altsammen! Er specielt vild med cardiganen med svampe/julehjerter på (kan ik helt tyde hvad det er, måske røde træer?), den er da bare for fin! Du er altid heldig med dine fund :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Her ser du cardiganen på hovedet. Så det er en blanding mellem fluesvampe og træer med rød top. Jeg er også utrolig glad for den :o)

      Slet
  5. De er altså lidt skægge!
    http://carlscandy.blogspot.com/

    SvarSlet