Mere forår

Solen skinner igen, igen, igen. Mine hyacinter blomstret i Lotus gryden og skoleprojektet er afleveret og portfolien opdateret. Så nu står den faktisk bare på afslapning tilbage!!

Det kæreste brune egern har taget turen hele vejen fra Mejse til min vindueskarm, hvor den pt. pynter. Om ikke så længe skal den glæde min bedste firbenede sort/brune ven, Monty. Den kære hund har snart fødselsdag, hvilket vi fejre :o) Lidt skørt måske, hunden er nok den der forstår mindst.

Men han får fødselsdagssang og ekstra klø på maven. Og selvfølgelig en mad med leverpostej og en fødselsdagsgave. Det han formentlig forstår, er at bamsen er til ham. Og han passer så fint på sine bamser. Så selvfølgelig skulle han da have et af Mejses fine egern. Så kan han få et par dage til at gå med at sove oven på den.

Den kære hund...

4 kommentarer:

  1. Hej Helene.
    Må vi ikke se et billede af "fødselsdagsbarnet"?
    I mine ører er det absolut ikke tosset. Jeg har to hundebasser og de er og bliver mine darlings. (Jeg hejser flaget når de fylder år. ;))

    God weekend
    Venligst Cecilie

    SvarSlet
    Svar
    1. Dejligt at høre, at der findes andre hundeglade mennesker.
      Havde vi en flagstang, havde jeg også hejst flaget! Måske man skulle låne genboens? :o)

      Har lovet Mejse et billede af Monty og egernet. Han skal dog først have det d. 2. april, hvor han har fødselsdag.

      Slet
  2. Hej
    Vil lige tilslutte mig Cecilie jeg vil også gerne se fødselsdagsbarnet, og nej det er ikke spor skørt.
    Her har vi en dejlig hund som fælles "barn" vi har hver vores "rigtige" børn og altså hunden sammen. Sjovt nok er vores hund også vild med bamser. Hun fik en gris i julegave og der bliver passet godt på den. Nævner vi ordet gris farer hun hen og henter den så hun stolt kan vise os den.
    De er dejlige de dyr :)
    Go weekend
    Hilsen Henriette
    ps kig genrne ind på min side hvis du skulle have lyst :)

    SvarSlet
  3. Dejligt at det nåede godt frem :) Jeg glæder mig sådan til at høre hvad fødselsdagsbarnet siger til det :)

    SvarSlet