Skrivebordsrod

Ja, her går det godt! Har vist fået kastet alt for mange bolde i luften. Jeg skulle jo også helst nå at gribe dem igen. Det fremgår vist også af mit fyldte skrivebord, hvor alt pt. bliver læsset af.

Her et beskedent udsnit. Pixel-levn fra 90'ernes game boys, kaktusstumper, hæklet jord, brudstykker af javascript til min kommende portfolio og lidt noter til et skoleprojekt som pt. tager næsten alt min tid...

Byens ene genbrug havde endelig fået et nøgle loddent grønt garn af en udefinerbar slags. Nøglet røg straks med hjem og blev hurtigt forvandlet til et par nye kaktusser. Samtidig har denne sammenplantning måtte lade livet - det fungerede simpelthen ikke med en hæklet potte. Så nu står den på nye sammenplantinger, når tiden engang tillader det.

Jeg når formentlig ikke forbi mere i denne weekend
I må have en dejlig weekend :o)

8 kommentarer:

  1. Jeg kan godt lide betegnelsen "fleksibel arbejdsplads". Glæder mig til at resultaterne hen ad vejen.....

    SvarSlet
  2. det tegner godt med de kaktusser :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg pjækkede lidt for mit opgaveskriveri og fik sammensat en lille sammenplantning. Billeder følger :o)

      Slet
  3. Hej ... Kender alt for godt det der med at have flere bolde i luften, har osse selv en del projekter liggende... Bla. En taske som skal have en klap eller flap, det er vel ikke sådan at du kender en god metode til netop denne klap? Har flettet flere strimler og lagt dem under hinanden, det ser super fint ud i den ene ende, men den anden ende er jo starten, så den vil automatisk blive anderledes, ideer til at fikse dette dilemma modtages med kyshånd !

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har desværre ikke selv fået forsøgt mig med en klap til en taske. Så jeg er desværre ikke i stand til at hjælpe. Beklager.

      Slet
  4. Er dragen en tegning til en taske? Wow! Den glæder jeg mig til at se :)

    SvarSlet
  5. Mon man kunne købe et par kaktusser el 2 :) de er bare fine

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er desværre ikke nået dertil, hvor jeg sætter en hel produktion i gang ifm salg. Men når jeg dertil, skal jeg nok give lyd :o)

      Slet