Søndagssysler

Færdige hæklerier og loppesager fra søndagens loppetogt. Forsat dejlig søndag!

6 kommentarer:

  1. Sikke en smuk blomst... Hvor har du fundet den?
    Kan ikke helt gemmenskue den, men det ser du som om den hvide kant rundt om "kronbladene" er hæklet til sidst:0)

    SvarSlet
    Svar
    1. God gennemskuet. Opskriften er gratis og findes her: http://olavas.blogspot.com/2009/08/oppskrift-pa-fargesterk-grytelapp.html

      Slet
    2. Må jeg lige kigge nærmere på:0)

      Slet
  2. Nydelig blomst! Tror jeg må hekle en slik selv òg:-) Du er så produktiv!

    SvarSlet
  3. Lækker kasse du har fundet - og sikke en masse indhold den har fået. :)

    SvarSlet
  4. Sådan en blomst, har jeg også lige hæklet, men sikke fine farver, du har valgt. :-) Jeg laver en DIY på den på min blog i løbet af weekenden.

    SvarSlet