Store genbrugsdag 2012

Billede fra sidste års stand på Store Genbrugsdag i Næstved
Påsken nærmer sig og hermed rykker Store Genbrugsdag også nærmere. Igen i år, for tredje år i træk, afholder Affald Plus Store Genbrugsdag på genbrugsstationerne i deres ejerkommuner. Det vil sige: Næstved, Ringsted, Haslev, Rønnede, Slagelse-Skovsø, Sorø og Vordingborg.

I år finder dagen sted søndag d. 22. april fra 11 - 15. Her er igen i år fyldt med loppestande, som man faktisk kan booke gratis!! Herudover er der alt fra aktiviteter for børn, snobrødslavning til konkurrencer med flotte præmier og servering af noget spiseligt. Ydermere vil der på mange af genbrugsstationerne være en / flere "genbrugsdesignere" som giver bud på alverdens kreative måder at genbruge på. 

Igen i år har jeg sagt ja til at deltage, for det var super hyggeligt sidst! Dog skal jeg i år være i Haslev i stedet for Næstved. I Næstved kan man i stedet finde Finn & Eva som står bag bloggen Fantast-fabrikken.

Ligesom sidst år vil jeg medbringe en masse genbrugsrelaterede ting, som jeg selv har sat i stand eller fremstillet. Dem vil der være mulighed for at studere - også med fingrene :o) Der vil også være mulighed for at prøve at flette lidt forskelligt. Samtidig svarer jeg også hellere end gerne på spørgsmål angående diverse flette-projekter.

Så reserver endelig d. 22. april!! Og se mere lige her:

Læs mere her og se de specielle events i din by!

3 kommentarer:

  1. En skam man ikke lige bor i nærheden - så var jeg gerne svunget forbi for at kaste et blik på dine fine sager. :)

    //Eva-Maria

    SvarSlet
  2. Er lidt nysgerrig, hvad er den sølv-skinnende kurv i højre hjørne lavet af (; ?
    Simone

    SvarSlet
    Svar
    1. Kaffeposer vendt med indersiden ud af :o)

      Slet