Alletiders fund

Nåede lige at læse om det skønneste fund af et vattæppe udformet som en sovepose her hos Mirjam Theresa. Altså en sag der både kan fungere som det tæppe og sovepose. Vurderede, at jeg da godt kunne bruge en sådan sag - kan man få tæpper nok?

I søndags lå den så klar til mig på et lille loppemarked. 10 kroner!! Og så fik jeg endda en fin opbevaringspose med. En fin lille bog med Mumitroldene røg også med hjem til 1 krone. Markedet var lille, men priserne var lige i loppeøjet! :o)

9 kommentarer:

  1. Smukt, smukt tæppe!!!
    Er en lille smule(meget) grøn af misundelse:o)

    SvarSlet
  2. SKønt med et "rigtigt" loppemarked :-) Hvor man rent faktisk kan få ting billigt. Tæppet er mega fedt! Heldig heldig :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja. Så føler man virkelig, at man har skudt papegøjen.
      Oven i hatten stod der flere bag mig som tydeligvis havde grebet tæppet, hvis jeg ikke havde købt det. At få tæppet til 10 kroner foran en gruppe potentielle købere gjorde det ikke til en dårligere handel ;o)

      Slet
  3. det er altså et virkelig flot tæppe! - tillykke med det:-)

    SvarSlet
  4. Jamen Helene, det er jo slet ikke dine farvet:-):-), det må vist videre til mig:-):-):-)

    Glæder mig til snart at se dig:-)

    Knus

    SvarSlet
  5. Sikke et fint tæppe! bare det var mit :)

    jensenskreationer.blogspot.com

    SvarSlet
  6. Sikke nogle fine farver det tæppe har... ville ønske jeg kom forbi sådan et... Heldig...

    SvarSlet
  7. Hvor er det fint. Jeg har længe ledt efter sådan et til min datters klapvogn.:)

    SvarSlet
  8. Åh ja - sådan en vattæppe-sovepose kan jeg godt huske. Ret praktisk, egentlig!

    SvarSlet