Dagens billeder og en tak


Det sidste projekt på 2. semester blev afsluttet i går. Mange af jer kender jo alt til projektet i og med, at I tog jer tid til at besvare min undersøge. Tilsammen sørgede I for, at jeg fik flere hundrede besvarelser. Det var helt vildt! Tusinde, tusinde tak!

Fordi projektet er slut, har jeg tilladt mig at holde fri-fra-studierne-weekend. Dog stadig med en del gøremål. Efter lidt hårdt arbejde i middags, fik jeg tiltusket mig den flotteste Eva vægt i smuk orange samt nogle gamle håndarbejdsmagasiner. Tænk engang, der har været Moomin tegneseriestriber i Hendes Verden omkring 80'erne. Måtte simpelthen gemme dem. Se eksempelvis Mumi-troldene og cirkus :o)

Efter anbefaling fra blandt andet Eva har jeg fået købt spraymaling til mine FDB-tremmestole samt mit før omtalte køkkenskab. Nu skal vejret bare lige være lidt bedre, så malingen ikke blæser væk. Krydser fingre for bedre vejr imorgen!

Forsat god lørdag og på genblog...

4 kommentarer:

  1. Tillykke med et afsluttet 2. semester, det er altid dejlig at må et mål/delmål, så er det ialtfald også helt fortjent med noget krea/loppe-tid. God week-end

    SvarSlet
  2. Glæder mig til at høre omspray maling er et hit til FDB stolene. Jeg har selv bare brugt alm maling til mine og det er gået fint, dog er de blevet malet 3 gange så det tager lidt tid:)

    SvarSlet
  3. sådan en orange vægt havde jeg i 70érne, hvor den passede fint til min solgule køkkenvæg. Vægten var jeg rigtig glad for, men havde desværre ikke brug for den, da jeg flyttede sammen med kæresten. jeg aner ikke hvor den blev af. tillykke med din !

    SvarSlet
    Svar
    1. Jo tak :o) Jeg glæder mig sådan til at kunne hænge den op i mit køkken.

      Slet