En forsigtig forespørgsel (javascript/html)

I forbindelse med min uddannelse til multimediedesigner er jeg godt i gang med et projekt, hvor jeg gerne skulle ende ud med at have kodet et online spørgeskema. Dette ved brug af Html, Css og Javascript. Tjek Wikipedia for forklaring af navnene, hvis det ikke lige giver mening :o)

Sidder der mon en person med  kendskab til Javascript og Html derude bag en skærm? Og har du i så fald mod på at modtage en mail fra mig med et par spørgsmål? Jeg har først lige stiftet bekendtskab med Javascript, så det jeg spørger om virker sikkert som logik for burhøns... Det er bare ikke logik for mig lige pt.

Jeg tror selv, at jeg har fået javascriptdelen til at virke, men den spiller ikke helt sammen med mine Html-forms, til min store ærgelse. Men måske jeg bare har overset et eller andet relativt simpelt?

På forhånd tak for hjælpen :o)

4 kommentarer:

  1. Jeg er nok ikke den bedste men kender en del til html og lidt til javascript så kan godt hjælpe hvis du ikke finder nogle der er gode til javascript.

    Du kan skrive på min mail: ilhja @ hotmail.com hvis du får brug for min hjælp

    SvarSlet
  2. Hejsa :)
    Jeg har en søn, som er ved at uddanne sig som datamatiker, og programmerer en del med html, css og javascript. Han vil gerne prøve at hjælpe dig :)
    Med venlig hilsen
    Lisbeth
    lisbeth@kreativpapirklip.dk

    SvarSlet
  3. Jeg skulle egentlig til at foreslå, at du kiggede forbi Lutter Idyl men så fik jeg set, at du allerede havde været der ;o)
    God fornøjelse med det :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak tak :o)
      Det går heldigvis fremad, og 2 personer er så søde at kigge på mine spørgsmål. Så mon ikke det i sidste ende lykkedes.

      Det er lidt frustrerende pt, men mon ikke jeg står og har lært en masse i den anden ende. Det tror jeg!

      Slet