Fordelen ved mange puder

Nu jeg har fået præsenteret jer for min sorte firbenede ledsager, skal I næsten lige se det her. Jeg har nemlig fundet fordelen ved at have så mange hjemmegjorte puder på værelset, at de ikke kan være i sengen og på stolene.

De er nærmest gået hen og blevet en nødvendighed, hvis ikke min lettere søvninge og kluntede ven skal miste sine sidste hjerneceller ved at knalde nødden ind i kontorstolen, hjørnet på skrivebordet og bordpladen ovenover.

Han blev pludselig træt, nu sover han sødt... Og drømmer om smukke 70'er prints måske?

7 kommentarer:

  1. Så sød:) Herhjemme ser hunden også sit snit til at lægge lidt blødt hvis en pude er kommet på gulvet.

    SvarSlet
  2. Dér sover han garanteret rigtig dejligt

    SvarSlet
  3. hvor ser han ud som om han sover godt...

    SvarSlet
  4. TAK du hjalp mig, nu er det løst på bloggen!!!

    SvarSlet
  5. For en skjønn hund du har!! Ser ut som han liker å kose seg på puter og dyner!!
    Jeg har også en hund, Balder, han er også svart, men mindre enn din. Han elsker å legge hodet på ei pute når han skal sove....
    Kjempefin blogg du har! Følger deg gjerne!
    Klem Siri

    SvarSlet
    Svar
    1. Det glæder mig, at du har lyst til at følge med :-) Kan man mon se billeder af Balder på din blog? :-)

      Slet