Genbrugsdag med lopper





Lige en stribe billeder fra en fantastisk Store Genbrugsdag i Haslev. Solen skinnede hele dagen indtil jeg tog hjem, så vejrguden (hvis man tror på en sådan) må have hørt vores bønner! Tak til alle jer der var forbi og velkommen til, hvis du efter en tur til Haslev er smuttet herind :o)

Under og efter timerne i Haslev stod den på loppemarkeder og Det Blå Marked, hvilket medførte en masse gode loppekøb. Lyset er ikke så godt til billeder, så I må vente til i morgen med at se.

13 kommentarer:

  1. Det ser godt nok hyggeligt ud (:
    Håber at du havde en dejlig dag..

    SvarSlet
    Svar
    1. En rigtig dejlig dag var det.
      Vejret var helt fantastisk, og min kære loppeglade moster kom og holdt mig med selskab i standen.

      Slet
  2. Hvor ser det bare fint ud.

    SvarSlet
  3. Rigtig fin stand, håber du fik solgt noget.

    SvarSlet
    Svar
    1. Fik solgt en af de rigtig store kurve. Mere blev det ikke til.
      Men jeg fik snakket med så mange mennesker. Nye gode kontakter fik jeg også. Ellers var flere læsere forbi, nogle endda med små gaver :o)

      Slet
  4. Svar
    1. Tak tak!

      På genbrugspladsen i Haslev var de så søde. Jeg fik tingene lige som jeg ønskede. God plads og to lange borde fik jeg også. Jeg havde faktisk teltet for mig selv bortset fra udskænkning af drikkevarer. Men det trak jo folk til :o)

      Slet
  5. Svar
    1. Jo tak. Det bedste der kunne pakkes ned i en stor kuffert og transporteres pr. DSB :o)

      Slet
  6. Hvor ser det hyggeligt ud
    Hvordan laver du de tasker så flade altså de brune på billedet

    SvarSlet
    Svar
    1. De to brune helt yderst til højre på bordet med den grønne dug?
      Det er simpelthen materialet som gør det. De er flettet af müslibars papir. De ligger begge til salg på salgssiden, hvor du kan se meget bedre billeder. Den ene har tilmed lyseblåt foer i :o)

      Slet
  7. Hej Helene

    Flotte billeder. Dejligt at høre, at du havde en god dag. Vi ses!

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Birgitte. Tak for din kommentar.
      Vi havde rigtig mange besøgende i Haslev og vejret var rigtig skønt.
      Vi hørte rigtig mange historier fra Næstved af. Det lød godt nok som om, at I havde fået bygget et enormt loppemarked op :o)

      Slet