Genbrugsguld

Flere fletterier har set dagens lys i den nu afsluttede påskeferie. Bogstavstaskerne har jeg snart lavet i et utal af variationer, men guldtasken er et nyt forsøg. Genbrugsguld, må den skulle hedde. Den er fremstilles udelukkende af BKI kaffeposer. Synes egentlig meget godt om resultatet, som i morgen er på vej til sin modtager.

Har du fået lyst til at eje en bogstavstaske laver jeg dem gerne på bestilling fra 150,- til 200,- alt efter motivet. Jeg har efterhånden diverse farver materiale; sort blank, sort mat, sølv, rød, lilla, Haribo blanding med mere.

Herfra står den på skoleprojekt med både Javascript, Html, CSS osv. Jeg kommer muligvis til at skulle bruge jeres hjælp lidt senere. Mere om det :o)

8 kommentarer:

  1. Har hidtil været lidt skeptisk overfor det dersens flet, men man bliver da helt forelsket når man ser den guldtaske - nice work :D

    SvarSlet
  2. Denne kommentar er fjernet af en blogadministrator.

    SvarSlet
  3. Hej Helene.

    Super nice. Kan kun tilslutte mig de bogstav tasker, det gør det helt unik for modtageren. Skal lige hører hvad str. tern den guld er i.

    SvarSlet
  4. Kan du ikke fortælle os hvordan man laver dem?
    De er sindsyg flotte!

    SvarSlet
    Svar
    1. Se dog min vejledning under menupunktet "tasker"! De er flettet efter den.
      Eneste forskel er, at jeg har brugt to farver plastik til dem med bogstaver.

      Slet
  5. Hej helene.
    Jeg har længe beundret det materiale du bruger til de der tasker.
    Hvad er det for noget. Jeg har prøvet med noget tyndt gavepapir, men det er ikke blevet så godt.
    Hilsen Emma

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Emma.

      Satte du mon tape oven på gavepapiret, før du flettede?

      Slet