Har du 5 minutter?

Jeg skrev forleden, at jeg måske kom til at skulle bruge jeres hjælp. Selvfølgelig kun, hvis I har mod på at bruge 5 minutter. Sagen er den, at jeg i forbindelse med min uddannelse har skulle fremstille et spørgeskema fra bunden.

Opgaven har specifikt lydt på at "lege" det fiktive firma IdentifyIT, som har skulle udarbejde en online spørgeundersøgelse om smartphones for Telenor, hvilket jeg jo så har gjort. Dette er der kommet følgende undersøgelse ud af.

Rapporten om tilblivelsen af projektet er afleveret og undersøgelsen er online. Sidste step er at få indsamlet nogle besvarelser, som jeg så kan regne lidt på og fremlægge, når jeg på næste fredag igen leger ansat hos IdentidyIT. Her skal jeg fremlægge for nogle personer fra min klasse, som så leger Telenor. Ja, vi leger meget :o)

Det vil være en rigtig, rigtig stor hjælp for mig, hvis du/I har lyst til at svare på følgende undersøgelse. Du er selvfølgelig anonym ligesom resultaterne kun vil blive brugt i forbindelse med undervisning og læring. 

Eneste krav for deltagelse er, at du er fyldt 18 år. Dette fordi undersøgelsen omhandler salg. (OPDATERET Man skal også være bosiddende i Danmark)

Undersøgelsen om smartphones finder du ved at klikke her

På forhånd tak for din hjælp!

24 kommentarer:

  1. Så har jeg også svaret :) held og lykke med fremlæggelsen

    SvarSlet
  2. Tak, hvor er I bare dejlige :o)
    Kan se, at det vælter ind med besvarelser!

    Glæder mig helt til fremlæggelsen til næste uge...
    Når man nu kan stå at sige, at flere hundrede har gidet at svare, og man derved kan underbygge sine påstande solidt. I stedet for bare at kunne sige, at 10 har sagt det og det, mens 5 ikke har fuldført undersøgelsen.

    SvarSlet
  3. jeg svarer også på det nu :)

    og ps: der er en stavefejl i billedet foroven i indlægget. "nuværelde"

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak! Jeg retter fejlen asap! :o)

      Slet
  4. selvfølgelig vil jeg lege med... :)

    SvarSlet
  5. Så er der svaret :-) Held og lykke med det ;o)

    SvarSlet
  6. Saadan et sporgeskema har jeg ogsaa lavet, sidste aar paa denne tid. Jeg var ogsaa "ansat" i IdentifyIT. Gad vide hvor mange aar de har brugt det samme "firma" :)

    Jeg har fulgt din fine blog i et stykke tid nu, men dette er min forste kommentar :)

    Haaber du faar de svar du skal bruge til sporgeskemaet, jeg har i hvert fald udfyldt det.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Line.

      Tak for din kommentar, og tak for din besvarelse.

      Helt ærligt, så tror jeg, at den med IdentifyIT har kørt nogle år. Så slipper underviserne jo for at lave særligt meget forarbejde hvert år :o) Dovenskaben længe leve.

      Slet
    2. Ha ha ja du har nok ret. Næste semester, når du skal lave databaser, så er der et "firma" der hedder "ConveyIT". Ja, de er ikke særligt opfindsomme på Knord ;)

      Slet
    3. Jeg vil se frem til at leje ConveyIT :o)

      Slet
  7. Hej Helene
    Hmm, jeg ville egentlig også gerne sætte kryds i dit spørgeskema, men kan ikke komme til det. Troede først det var en "fælde", hvis jeg ikke svarede at jeg mægtig gerne ville benytte mig at Telenors tilbud. Det er vist ikke tilfældet, for uanset hvilken mening jeg har, er skemaet helt dødt... øv øv.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor meget af skemaet kan du se?
      Altså kan du komme til forsiden, eller hvor går det galt?

      Slet
    2. Ej, men det er da mig der er helt fuldstændig fredagsfjollet. Man skal jo trykke på linket og så virker det.
      Ups...Så kan måske lære, ikke at smugkigge på internettet når man er på kursus...
      Jeg har udfyldt det nu :o)

      Slet
    3. Der kan man bare se :o)

      Slet
  8. Done :) God weekend fra Aalborg.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak! Og god weekend til dig også :o)

      Slet
  9. Så er det udfyldt.
    God weekend til dig.

    SvarSlet
  10. Det ser jo professionelt ud:)
    Jeg har bare lige en enkelt kommentar, der drejer sig om billedet vi kan se ovenfor. Der står både "Vi fylder 20 år" samt "Telenor fejre 10 års fødselsdag"... hvis du ikke har fremlagt endnu, tænker jeg det er en lille detalje du kan nå at rette. for er det 20 eller 10 år Telenor bliver? :) Håber du kan bruge min besvarelse :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

      Slet
    2. Tak Janni! Jeg har faktisk rettet det i undersøgelsen, men ikke i billedet. Så det vil jeg lige få klaret :o)

      Igen tak! Det er en kæmpe hjælp!

      Slet