Hyggelig lørdag

Billederne her er lånt af Vicki

Har sammen med Tamra, Mette, Mia og Anna tilbragt det meste af min lørdag hos Vicki. Her blev vi ved ankomsten mødt af det lækreste bord fyldt af Cathrineholm skåle, gryder og tallerkener fyldt med de lækreste hjemmebagte ting. Bemærk særligt hindbærsnitterne - de var noget så lækre :o)

Pakkeleg fik vi også leget. For at sikre at alle fik noget med hjem endte det dog mere i en form for bytteleg. Både Anna og jeg endte med at få en elefant med hjem under armen. Som Anna så fint fik det udtrykt: "Jeg bliver den nye Lilleper!". Måske Anna's elefant også kommer til at lyde navnet Bodil Kjær? Ikke fordi jeg forventer at min elefant skal lystre, men nu hedder den i hvert fald selvsamme navn. Mon ikke, at mange elefantbamser har fået det navn gennem tiden? Min variant mangler bare hjulene.

Mit kamera havde jeg desværre glemt, hvorfor ovenstående billeder er lånt af Vicki mens nedenstående billeder er lånt af Tamra.

Tak til Vicki for at lade os komme og tak til resten for en super hyggelig dag!

Billede lånt af Tamra

4 kommentarer:

  1. Dejligt at se dig igen - super hyggelig dag! Skal nok snart få klippet nogle sekskanter til dig!

    Kh. Mette

    SvarSlet
  2. Hej, Helene.
    Det var bestemt en dejlig dag og skønt at se dig igen :)

    SvarSlet
  3. Hej Helene

    Jeg må bare lige komplimenterer jeres valg af bagværk. Hindbærsnitter er og bliver en klassiker, har selv et indlæg om det på min blog, hvis du skulle få lyst, at kigge forbi :o)

    Ps. følger dig trofast. Det er skønt, at se alle dine loppefund!

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg smutter lige forbi dig og kigger.
      Ja, hindbærsnitter er en undervurderet klassiker!

      Hvis du kigger forbi i aften, regner jeg med at poste et indlæg med dagens loppefund. Et par gode fund, hvis jeg selv skal sige det :o)

      Slet