Loppefund



To Lyngby underkopper. Mit første porcelænsfund med Lotus mønster. Oven i købet til 10 kroner stykket, hvilket jeg også betalte for Dråbe tallerkenen og smørboksen uden låg. Tænker at smørboksen vil passe fint til en blomst mens Lotus underkopperne kan stå med lys på.

Heldig var jeg også at finde hele to gamle Smølferne puslespil. De ryger begge i Tamras retning inden længe. Wiinblad puslespillet beholder jeg selv ligesom hjortetrofæet også bliver her. Alt i alt fund for 75 kroner. Længe leve loppepriser!

3 kommentarer:

  1. Årh, grim misundelse herfra mht underkopperne. Hvis du nogensinde vil sælge, betaler jeg gerne x10 hvad du selv har givet.
    Kh Line

    SvarSlet
  2. øj øj øj for nogen lækre fund!

    SvarSlet
  3. Ej, hvor er du bare heldig med de Lotus-fund (og alle de andre ting!!)... De ville jo matche min nye Cathrineholm gryde perfekt! :P

    SvarSlet