Neonterapi

Har forsøgt mig med et par overstregningstuscher i pink og orange. Nok ikke de mest optimale tegneredskaber pga. den brede spids, men selvfølgelig bedre end ingenting. Jeg måtte bare give mønstrene et forsøg nu.

Med hjælp fra Trines mange vejledninger og smukke værker har jeg fået lavet sagen her til pynt på en ellers møg kedelig skabsvæg i den hadede blanke træfarve.

Og ja, det føltes helt terapi-agtigt at side med tuschen og tegne cirkler. Jeg er parat til mange flere terapitimer. Dog med et par tyndere tuscher!

8 kommentarer:

  1. Det blev da SÅ fint, Helene!
    Hvis du vil ha andre/tyndere tuscher, kan jeg anbefale Posca tuscher eller også kan du måske blive inspireret af dette indlæg, jeg skrev for noget tid siden:
    http://trinesoehest.blogspot.com/2012/01/et-indlg-om-mit-tegnegrej.html
    Rigtig, rigtig god terapi til dig ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg smutter forbi og kigger!!
      Tror jeg har fået en ny afhængighed :o)

      Slet
  2. Jeg elsker bare at tegne cirkler, firkanter og alt muligt andet mønster.

    Det ser rigtig flot ud

    SvarSlet
  3. Hej Helene,

    Ja, det er helt meditativt, ikke?

    Kig evt. ind på min blog, hvor jeg har lagt flere af disse zendoodle-tegninger ud. F.eks. her: http://blogreke.blogspot.com/search/label/Zendoodle

    Hilsner fra Reke

    SvarSlet
    Svar
    1. Lækre kunstværker du har fået kreeret!
      Specielt den runde æske du har pyntet har vagt min interesse :o)

      Slet
  4. Det er rigtig fint. Hvor har du fået tuscherne?

    SvarSlet
    Svar
    1. Her har jeg bare brugt ganske almindelige overstregningstuscher i pink og orange.

      Slet
  5. flotte sættekasser men jeg har slet ingen
    MEN jeg er da total vild med dine små Grisling figurer er stor fan af ham ja jeg ved godt jeg er en gammel kone men alligevel ss

    ja de er flotte de tegninger kan være man sku prøve noget terapi en dag

    SvarSlet