Camping



Nej, jeg har ikke været på campingtur. Desværre, det tillod eksamensprojektet ikke. Men jeg har tilbragt et par timer med søster på byens hyggeligste campingplads midt i centrum, hvor jeg har undervist i fletteri og solgt af mine ting.

Opstillingen bærer præg af, at vi befandt os på en campingplads. Men dyrk lige det hvide træstativ med hylderne. Det var lejrchefen så venlig at låne mig, og hvor var det super smart! Søster var kreativ med flagrankerne og vupti, så det faktisk helt fint ud.

Der blev i dagens løb flettet armbånd til den store guldmedalje. Nogle nåede endda flere armbånd. Et par tvillinger var så geniale, at de slog sig sammen og fremstillede en taske til sammen. Hermed nåede de også at få den syet sammen.

Stemningen var helt i top! Det var dejlig varmt og rundt omkring stod palmer, citrontræer, oliventræer og lignende. Solen bagte så meget ned, at begge mine skuldre nu er helt røde (Husk solcreme næste gang, Helene!). Det var ligesom et par timer på en lun ferieø blandt glade feriegæster.

Et perfekt afbræk fra eksamensprojektet, som forhåbentlig snart kan afleveres! :o)

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 

P.s Til dem fra Hillerød eller omegn kan jeg oplyse, at jeg til september bliver en del af Hillerød Kulturnat, hvor jeg også vil være at finde på campingpladsen. Her har jeg fået lov til at indrette en fin træhytte med alle mine farverige ting og sager. Så reserver d. 21. september 2012 og kom glad :o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar