Daisy tip!

Jagten på supplementer til min samling af Daisy stel fører mig fra tid til anden forbi DBA (Den Blå Avis). I aften var jeg igen forbi og spottede annoncen her. En smuk Daisy kande og en tilhørende skål for 300 kroner. Eller, man opfordres faktisk til at byde. Så måske er prisen under 300 kroner. Se annoncen lige her.

Pga. tingenes skrøbelighed skal de forståeligt nok afhentes på adressen. Derfor bliver sagerne ikke mine. Men nu ved jeg, at flere af jer "herinde" også samler på Daisy. Så måske kan en eller anden nær Hemmet, Jylland, få glæde af annoncen!?


2 kommentarer:

  1. Hej Helene.
    Jeg bor ikke langt fra Hemmet og besøger ofte mine forældre på sydsjælland. Så hvis du gerne vil købe det, så vil jeg gerne fragte det til sjælland. Jeg har en idé til noget jeg virkelig godt kunne bruge din hjælp til også. ;0) Kontakt mig hvis det er aktuelt.

    SvarSlet