Eksamensprojekt


Et website, en laaaaang rapport, en blog og en Facebookside senere. 1. års eksamensprojekt er nu afleveret. Afleveringsmappen er tjekket, tjekket og tjekket en ekstra gang. Det hele er heldigvis i mappen. Afleveringen blev i eftermiddag fejret på behørig vis med en dejlig eftermiddag på café sammen med dejlige mennesker fra min "klasse".

Nu står den på afslapning, krea-projekter og en god gang loppemarked i weekenden!

I er mere end velkomne til at kigge forbi vores website: Danske Ølentusiasters Ølfestival.


OBS! Bemærk: Projektet er udarbejdet ifm. uddannelse, og har altså intet med Ølfestivalen / Danske Ølentusiaster at gøre "i den virkelige verden".

11 kommentarer:

  1. Det ser ud til at have været et rigtig stort arbejde! Dejligt, det nu er afleveret. Og dit stof er sendt i dag, så det kan du glæde dig til at modtage:-) Nyd weekenden.

    Kh
    Anna

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg vil nyde weekenden i fulde drag :o) Og se frem til pakken fra dig ikke mindst. Den til dig ryger afsted herfra imorgen.

      Det har været en rigtig stort arbejde! Dejligt er det, at kunne smide det hele ud af hovedet for en periode inden eksamen kommer.

      Slet
  2. Tillykke med det afleverede projekt :o)

    Hvis du har lyst til at støtte min indsamling til fordel for Glæd børnene så kig forbi min blog :o)

    http://kreativeeksperimenter.blogspot.com/2012/05/vil-du-glde-et-barn-sa-stt-indsamlingen.html

    Mvh Helle

    SvarSlet
  3. Må jeg, som ølentusiast, ønske dig tillykke med den flotte eksamensopgave? Den kreativitet kunne vi godt bruge i foreningen!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusinde tak, Annelise.

      Min gruppe og jeg synes selv, at vi har prøvet at gribe projektet an på en kreativ og måske lidt utraditionel måde :o)

      Det var et stort arbejde - men vi er selv ganske godt tilfreds.
      Så er det bare at håbe, at vi om en måned tid kan overbevise to lærere og en censor om det samme!

      Slet
  4. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  5. En virkelig flot side. MEN har du set skrivefejlen øverst på siden? Der skal sikkert stå ET skoleprojekt og ikke AT skoleprjojekt

    SvarSlet
    Svar
    1. Den fejl må lige rettes... Den har vi ikke set, nej.
      Tak for tippet! :o)

      Slet
  6. jeg kan heller ikke stave ;-)

    SvarSlet
  7. Hvor er hjemmesiden flot! Og så gennemført. Jeg er især imponeret over de små detaljer, som fy facebook og blogger ikonet! I er for seje.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak! :o)

      Desværre har vi testet os frem til, at flere personer i målgruppen ikke kender til det orange Blogspot ikon. Ergo ved de ikke, hvad der gemmer sig bag. Derimod ved alle, næsten alle, at F'et er for Facebook.

      Slet