Flere loppefund

I dag stod den ligesom fredag og lørdag også på loppemarked. Denne gang et lille bitte et af slagsen på landet. Priserne var fantastiske, så der røg en masse småting med hjem.

Bjørn Wiinblad vaserne i min vindueskarmen har nu fået selskab af endnu en blå sag til en rund 10'er. Imens har mariehønen fra i lørdags fået en kompagnon i form af BRIO's lille gravhund på hjul. Endelig fik jeg også fornøjelsen af at finde en af de gamle træfugle fra Daells varehus. Den måtte også med hjem!

Alt i alt en bededagsferie med fantastiske fund, lækkert vejr og kreatid! :o)

6 kommentarer:

  1. For noen flotte funn. Den lille fuglen var fantastisk.
    Klem, Drude

    SvarSlet
  2. Nå er jeg fast leser av den flotte bloggen din.
    D.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er også helt pjattet med fuglene. Har tidligere fået lov at købe nogle af en anden fast læser. Så jeg har efterhånden en 10 stykker eller noget. Denne her var bare den første som jeg fandt på loppemarked.
      Det glæder mig, at du har lyst til at følge med fast :o)
      Kh Helene

      Slet
  3. Hejsa.
    Og endnu en ny fast læser her :-)!
    Elsker gode genbrugsfund. Er vild med store markeder der bugner af muligheder, men ofte syne jeg de der små, private er der hvor man virkelig kan gøre fund og finde fine sager for en slik.
    Skønne ting du har fundet. Hunden er bare sådan en fin lille klassiker.
    Og gode gamle juleting er altid et hit!
    Kh maj

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Maj.
      Du har helt ret angående loppemarkederne. De er som hovedregel de små loppemarkeder med private sælgere som giver guldet. Og så endda til gode priser.
      Du skal være så hjerteligt velkommen :o)
      Kh Helene

      Slet
  4. Hvor er den skøn dén hund, du har fundet - og med smuk patina! Og ja, ellers er det jo skønne sager...:)
    God aften!

    SvarSlet