For godt til skrot


Når man nu alligevel kigger på Gul og Gratis samt Den Blå Avis, kan man jo samtidig tjekke den lignende hjemmeside afhent.dk. Siden svarer til noget lignende sektionen på salgssider, hvor ting bortgives gratis. Alt på siden er helt gratis, man skal bare selv afhente.


Synes personligt konceptet er super smart, hvorfor jeg selv har været forbi siden et par gange og forventer at komme der i fremtiden. Nu er et besøg på siden indarbejdet i genbrugsrutinen :o) Jeg kan lige se hvor godt siden kommer til at virke, hvis flere kommer forbi og smider annoncer derinde. 


Læse for nyligt på en norsk blog. Husker desværre ikke hvilken. Her havde bloggeren på en lignende norsk side fundet en STOR kasse Lego til gratis afhentning. Hun blev så populær da børnene så kassen mens giveren af kassen vidste, at den nu kom til at gøre gavn andetsteds.


Herfra en opfordring, hvis du enten har ting til afhentning eller ting du selv søger. 

7 kommentarer:

  1. Super tip! Ville jo være fantastisk hvis man kunne løse eventuelle probemer med at flytte hjemmefra der (:

    SvarSlet
  2. Sånne sider er kjempekjekke.
    Vi har ei sånn side på Facebook, for vår kommune, der vi legg ut ting vi vil selge, kjøpe eller gje vekk. Har fått meg nokre skatter derifrå, samt at eg har fått gitt vekk kle og leker som mine unger har vokst i frå.
    Gjenbruk på sitt beste. :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor er det fint! :o) Super smart.

      Slet
  3. Sådan en side er jeg også medlem af på facebook, eller rettere sagt hele 2 af dem. De er så bare for Esbjerg og omegn. Har også selv været fordi og hente lidt efterhånden.

    kh
    Simone

    SvarSlet
  4. Skønt med sådan en side, tak for linket :)
    Forresten vil jeg blive glad, hvis du har lyst til at kigge forbi min ny-oprettede kreablog mycolorsandcreations.blogspot.com. Jeg har fulgt din blog i lang tid efterhånden og glæder mig altid til at læse om dine nye fund og kreationer.

    SvarSlet
  5. Jeg lagde en annonce ind med et spisebord og to stole, efter at have læst dit indlæg her! En dame som stod og manglede et bord hentede det for et par dage siden :-) tak for tippet

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor er det bare dejligt at høre :o)
      Det var virkelig så lidt!

      Slet