Helt hoptimistisk

Endnu et lækkert fund fra torsdagens loppemarked til fordel for en lokal idrætsforening. En rigtig fin gammel rød hoptimist sparebøsse. 40 kroner. Pruttet ned fra 50, hvilket jeg er utrolig stolt af. Har tendens til at glemme prutteriet når jeg bliver tilpas begejstret og eller befippet over mine fund.

Selvom jeg også har et par af de nye hoptimister, vil jeg til hver en tid foretrække de gamle varianter. Synes ansigtsudtrykkene på de gamle varianter er langt mere gennemførte end på de nye modeller. Desværre er der længe imellem de gode gamle røde sager på loppemarkederne.

3 kommentarer:

  1. Hvor er de altså bare fine. Jeg har ønsket mig hoptimister flere gange, men ingen har endnu forstået budskabet :-) Jeg har vist aldrig set dem som " lopper" for så var de bestemt kommet med hjem.

    SvarSlet
  2. De er fine :o) De minder mig om min barndom. Mine forældre har et par røde hoptimister - en stor og en lille.

    SvarSlet
  3. wouw hvor fedt, sådan en ville jeg måske også godt kunne komme til at glemme at prutte om, så mega sejt du huskede det trods kuppet :o)
    Øv har ikke selv nået at være til nogle loppemarkeder, håber jeg når det :o)

    God fredag aften.

    SvarSlet