Marie marie marolle


Se lige den lille fine røde sag :o) Har begejstret trukket den hen over bordet et par gange siden jeg kom hjem fra loppemarked. Søster deler tydeligvis ikke min begejstring for hverken mariehønen eller den BRIO gravhund som jeg også kigger efter.

Mariehønen har sammen med gravhunden stået på min ønskeliste et stykke tid. Dog ikke fordi jeg selv føler trang til at have et trædyr trillende efter mig. I stedet bliver hønen her og de børnebøger jeg efterhånden har samlet pakket ned i en kasse. Så har jeg dem, hvis jeg selv eller nogle fra omgangskredsen skulle komme på den ide at få børn.

9 kommentarer:

  1. Jeg forstår da slet ikke din søster, den mariehøne er da så kær. Har selv hunden fra min barndom, dog i en noget sølle forfatning, men nænner ikke at smide den ud. Min mor kan ikke helt følge mig!

    kh
    Simone

    SvarSlet
  2. Sikke en lækker mariehøne...:) Jeg elsker Brio! Mht. gravhunden, er det da den store eller lille, du er på kig efter? Jeg har nemlig den store til salg.
    God dag,
    Sidsel.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja se det har jeg ikke besluttet mig for endnu.
      Hvor har du sagen til salg? Trendsales, DBA? :o)

      Slet
    2. På DBA: http://www.dba.dk/stor-briohund-stor-og-saerd/id-82449387/
      Den står til 350 pt., men vil gerne sælge den for 300...
      God dag!

      Slet
    3. Tusinde tak for tilbuddet.
      Men jeg har netop fundet en gravhund på et loppemarked for en times tid siden. Billede ryger på bloggen i morgen.

      Slet
  3. Hvor er den mariehøne fantastisk:-). Du kan jo arve gravhunden fra Storm når han vokser fra den:-).

    Og tak for en hyggelig eftermiddag, Storm var super glad resten af dagen han hyggede sig helt vildt:-)

    SvarSlet
  4. Super skøn Mariehøne!!!
    gravhunden har i sidste uge været i Fakta for 79 kr

    SvarSlet
  5. Sådan en mariehøne havde min kusine som barn, og selvfølgelig var jeg misundelig ;-)
    Selv havde jeg gravhunden, som jeg tror stadig findes på mine forældres loft.

    Det er altså skønt med ting, som får minderne til at vælte frem <3

    SvarSlet
  6. De er så fine- vi har mariehønen til pynt- snoren er gået af- men den er jo stadig fin- hunden er givet videre i fødekæden til andre små børn .-)

    SvarSlet