Når regnen regner...

For en gangs skyld er jeg fanget på den rigtige side at husets mure, mens det bare vælter ned i lårfede stråler. NØJ det regner! Heldigvis er hasselgrenene jeg "lånte" med hjem fra Haslev genbrugsplads også i tørvejr, så de ikke skulle hængere længere til tøre.

Tænker det kunne klæde dem med mini-kugler af papir som mine tidligere forsøg. Dog vil jeg gerne have, hvis de kunne blive endnu mindre. Det bliver med garanti et pillearbejde. Men mon ikke, at det kan lykkes? Det må tiden vise, når jeg ellers lige får den fundet. Pt. tager et eksamensprojekt stort set hele min kreatid...

1 kommentar:

  1. Hvor er de grene dog smukke 8o
    Læste en del på din dejlige blog igår aftes, da jeg er igang med en flettet taske efter din guide, som forresten er super god 8)

    SvarSlet