Så lykkedes det

Ren loppelykke er, at have hjælpsomme familiemedlemmer med på de store loppemarkeder bare for at løbe efter de ting, som du selv drømmer om at finde. Bare en liste med "ønskede ting" og billeder af dem - så kører de selv på. Det er da herligt :o)

Farmanden var så dygtig at spotte tre vandglas matchende min kande på morgenens enorme loppemarked. Selv fandt jeg yderligere et. 10 kroner i alt. Priserne var meget mere fordelagtige end sidste år, hvor jeg delte min dybe skuffelse med jer.

Forældrene og jeg fandt mangle flere lækre sager til ingen penge. Fortsættelse følger...

6 kommentarer:

  1. er glad for det lykkedes for dig...
    hvis du mod al forventning skulle lykkedes dig at finde en kande mere, så ville jeg da meget gerne overtage den, mod betaling selvfølgelig...

    kh
    Simone

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Simone.

      Jeg skal alligevel holde øje med mønsteret, da jeg gerne vil have fundet flere glas til samlingen. Skulle der i stedet dukke en kande op, giver jeg lyd :o)

      Slet
  2. Gud hvor bringer de glas barndomsminder frem hos mig - fine er de..! :)

    SvarSlet
  3. Fedt, det er bare lykke :) Håber selv at finde en kande til mine citron glas :)

    SvarSlet
  4. Uhh, de er virkelig pæne, min farmor har dem også! :-)

    SvarSlet