Særtog - nyd musikken

Det største smil bredte sig på mine læber, da jeg i går aftes så videoen her. Videoen er et resultat af samarbejde mellem medievirksomheden Makropol og Sjællands Symfoniorkester, som jeg af flere omgange har været heldig at overvære koncerter med.

Prøv at se hvor mange der smiler. En ældre dame får tårer i øjnene mens en ung fyr straks pakker sin medbragte musik væk. Seancen filmes med diverse smartphones. Tror rigtig mange mennesker fik en fantastisk oplevelse den dag :o)

10 kommentarer:

  1. Sikke en dejlig måde at starte dagen på. Jeg sidder også og smiler nu :-)
    Jeg ville gerne ha været med lige netop dét Metro-tog..

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg ville også gerne have nappet netop den metro!

      Slet
  2. Fantastisk - lige til at blive i godt humør af...

    Det må gøre underværker for ens dag, med sådan en skøn overraskelse!

    SvarSlet
  3. jeg blev også helt glad, bare af at se det... :)

    SvarSlet
  4. Det skaber glæde at glæde andre. :-)

    SvarSlet
  5. Ja så tuder jeg igen :-) hvor må det have været en fantastisk oplevelse!

    Lene

    SvarSlet
  6. Skønt - det er så vigtigt at finde glæden i de små ting!

    SvarSlet
  7. Dejlig musik og dejligt indslag i hverdagen ... Pia

    SvarSlet
  8. F A N T A S T I S K..... Jeg er på ingen måde til klassisk musik....men ....jeg gir` mig. Lige til at få gåsehud af. TAK. Hilsen joan M.

    SvarSlet
  9. Jeg kan huske da jeg så denne her video første gang - sad bare og tænkte: "EJ! serious? - hvorfor var jeg ikke med metroen?!" - eeeelsker den :)

    SvarSlet