Til en konfirmand(inde)



I weekenden havnede hyphesten her hos en konfirmand(inde). Hun skulle selvfølgelig have mulighed for at pakke den ud og se den, før den røg på nettet. Derfor har jeg først kunne poste billeder nu.

Hesten blev bestilt få uger før dagen, så der har været lidt stress på. Men det gik! Tasken er flettet efter samme princip som den tidligere taske med drager. Dog har jeg her været nød til at bruge plastet papir til selve hesten. Dette for at få den ønskede farve matchende konfirmandens hest. Så det gik der også lige ekstra tid med...

14 kommentarer:

  1. Sikke et flot stykke arbejde! Godt klaret! :) Meget imponerende, især for en som mig der ikke ejer en brøkdel kreativitet i mine gener. ;)

    SvarSlet
  2. Imponerende... Er hesten så på begge sider? :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej, hesten er kun på den ene side, som så agerer taskens forside.

      Slet
  3. Hej x)

    Vil da lige fortælle, at hun blev super glad for den! Endnu engang tak for det flotte og hurtige arbejde! x)

    - Malene

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Malene. Super dejligt at høre :o)
      Så var det alt det hårde arbejde på kort tid vejr!!

      Slet
  4. Super super flot lavet ;-)

    SvarSlet
  5. hejsa
    hvor er det super flot det du laver har fulgt med i din blog. jeg forstår simåpelthen ikke hvordan du får startet på den. så der ikke bliver en dobbeltled, hvis du forstår hvad jeg mener.
    mvh karina

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Karina.

      Jeg er lidt hængt op pga. mit eksamensprojekt jeg pt. arbejder på. Men når projektet er under kontrol, skal jeg nok vise hvordan på bloggen :o)

      Slet
  6. Hej Helene
    Super sej taske
    Hvor store er dine felter ?? de ka da ikke være være særlig store ??
    Jeg glæder mig til at du beskriver fremgangs måden på bloggen.
    Held og lykke med eksamenslæsningen, det er trods alt vigtigst
    Ha en god dag
    kh Helle

    SvarSlet
    Svar
    1. Mener de måler 3,5 x 8 centimeter.

      Slet
    2. Og tak! :o)
      Ja, eksamen bliver lige prioriteret højest.

      Slet
  7. Superflot taske!
    Den kan jeg godt forstå, hun blev glad for :o)
    Kh Birgitte

    SvarSlet
  8. tusind tak det vil jeg glæde mig til. held og lykke med din eksamen

    SvarSlet