Eksamen og lugtende blomst

Eksamen er endelig, endelig overstået og opgaven forsvaret. Ville have svoret, at det var gået ringe, da jeg forlod lokalet, efter en tur med lærerne og censor rundt i Javascript og relateret kode. Men det endte altså med et 12-tal! Verdens største overraskelse, så jeg har smilet siden og gør det endnu :-) Stort tak til jer alle for pøj pøj'r, held og lykke'r og krydsede fingre!

Herefter gik turen forbi Botanisk Have og de stinkende blomst - som mærkelig nok ikke stank mere!? Synes i går de skrev, at blomstringen og lugten ville peake i dag. Men det gik så lidt hurtigere end forventet åbenbart. Lidt skuffende synes jeg. Men nu er den i hvert fald oplevet uden lugt. Så må jeg overveje, om jeg vil forbi når den igen om 17 år blomstrer :o)

Hjemme havde postmanden været forbi med en pakke eksamensgaver fra mig til mig - Tak Helene! Lidt bøjler til den beskedne samling.

20 kommentarer:

  1. Tillykke med en 12´er:-) Det kan da opveje selv det værste regnvejr! God weekend, kan forestille mig at den er tiltrængt...

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak!
      Ja, jeg har savnet en weekend til afslapning :o)

      Slet
  2. Tillykke med din flotte karakter! :-) Og hvor ville jeg gerne se den fine blomst - ærgerligt, at jeg bor i Århus!
    God weekend.

    Kh
    Anna

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :-) Jeg var halvvejs i København, hvorfor jeg fik sparket mig selv i måsen, gennem regnen, og videre ind til blomsten. Selvom jeg stadig er lidt småskuffet over udfaldet, så er blomsten alligevel så speciel. Så jeg vil med garanti senere ærge mig over ikke at "besøge den".

      Har de sidste år set den mange gange uden blomst. Hver gang de venlige "blomsterpassere" blev spurgt til, hvornår den blomstrede, sagde det pænt, at vi ikke ville være i tvivl. Både pga. lugt og mediedækning :-)

      Slet
  3. Stort tillykke med din flotte karakter. Altid dejligt at gå på sommerferie med denne karakter. Det gjorde jeg nemlig også selv.

    Rigtig god weekend.

    Mvh Helena

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak og tillykke til dig også :o)

      Slet
  4. Tillykke med 12-tallet, det er søreme godt gået

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak! Jeg er virkelig også noget så lettet :-)

      Slet
  5. Tillykke med eksamen. Og endelig fik du fat i de fine bøjler. Er ret vild med nummer 1. God fornøjelse med samlingen.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :o) Ja, jeg måtte lige ty til lidt hjælp fra internettet for at finde bøjlerne.

      Slet
  6. Hvor er det flot gået med karakteren. Har været inde og kigge løbende her i dag for at se hvordan det var gået med dig. Ikke at jeg ved hvad du egentlig har været til eksamen i - men det er jo helt klart noget du har forstand på.
    Ang. blomsten så googlede jeg den i går efter det havde været i tv - men er det kun lugten (stanken) der afgør om den blomstrer?
    De dersens bøjler - det må da være noget man kan lære - nogen der har et link, måske?
    Nå - anyway - hav en god weekend...
    Frille...

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor er det sødt af dig, sådan at holde øje ;o)
      Jeg har forsvaret 1. års opgaven i multimediedesign omhandlende en rapport og en hjemmeside - begge dele udarbejdet i en projektgruppe.

      Nej, ikke kun lugten. Også udseendet. Den får et skørt rundt om sig, som åbner op rundt om midten (den høje pælelignende genstand). Ligeledes vokser den vist også ret kraftigt op til.

      Slet
  7. Sejt gået!
    Stort tillykke og god sommer :o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak og tak.
      Og i lige måde - må det gode vejr snart komme i laaange perioder :-)

      Slet
  8. Til lykke - sådanne bøjler har jeg arvet fra min Farmor. Sjovt at se dem i andre farver.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :o)
      Ja, bøjlerne har tydeligvis været populære engang.
      Dejligt at der med dem man kan finde nu følger en historie med.

      Slet
  9. Hej Helene.
    Jeg kom til at tænke på dette indlæg, da jeg lavede mit indlæg om en blomst, jeg har 'arvet' fra min Farmor. Blomsten er i familien med den i Botanisk Have, men er nemme at passe derhjemme :)

    http://kreativepips.blogspot.dk/2012/07/farmor.html

    mvh. Pia

    SvarSlet