Emballage


Som tidligere nævnt får jeg i næste uge besøg af en gæst med et kamera. Jeg har pr. mail fået en del forespørgsler om, hvad der skal foregå. Dertil kan jeg tilføje, at jeg i dag har snakket med en venlig og også super kreativ journalist! Flere ledetråde følger :o)

Nå men i anledningen af gæsten med kameraet, har jeg været i gang med at sortere, ligge på plads og forberede nogle fletterier. Blandt andet en masse Haribo. Det kom egentlig lidt bag på mig, hvor mange poser jeg har samlet. I skrivende stund har jeg en af de helt store Erik Kold bøtter fyldt med små stykker + i hvert fald 30 - 40 poser ved siden af.

Skræmmende hvor meget slik der har været i engang og ærgerligt hvor mange af sådan fine og farverige poser som bare hyles i skraldespanden hver dag!

5 kommentarer:

  1. He he ja med tiden får man jo spist en del slik, det er jo en god undskyldning for at spise det, når det skal bruges til kreaprojekter. Tænkte på om du havde lyst til at tilføje mig til din blogroll, så vil jeg blive super duper glad.

    Kærligst Helena
    madebyme-helena.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Helena. Du er allerede på listen.
      Men i og med, at jeg læser over 100 blogs fast, og kun viser 10 på listen, går der ikke længe, før dit indlæg ryger ud af listen fordi nye indlæg fra andre blogs kommer til :o)

      Slet
  2. Jeg glæder mig helt vildt meget til at se, hvad gæsten med kameraet har fået ud af besøget hos dig! Forresten har du også inspireret mig til at genbruge - resultatet kan jeg forhåbentlig snart lægge på min blog. Jeg har blot tilføjet neon, så meget kan jeg sige :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg venter i spænding :o)
      Følger jo din blog, så jeg kan se det så snart du smider noget op!

      Slet
    2. Hehe - det gør jeg helt sikkert! Og tak for dine rosende ord :)

      Slet