En smuk hilsen fra Mumiland

For lidt tid siden fik jeg en mail... "Jeg skal lige vise dig noget, må jeg bede om din adresse". Og se nu her hvad jeg har fået med posten - en sand hilsen direkte fra det finske Mumiland!! Mumisaks, Mumislik og det fineste kort + Mumiindpakning.


Søster kan bekræfte, at jeg storsmilede over hele femøren, da sagerne blev pakket ud. Hele molevitten er en gave fra Heidi, som jeg ved læser med herinde. Jeg er så beæret over, at du tænkte på mig helt i Finland, og købte ting med hjem som jeg skulle have i gave. Tusinde tusinde tak, Heidi!


Slikposen vil jeg nyde i aften, når jeg er færdig med oprydning og rengøring. Jeg venter en spændende gæst med et kamera i den nærmeste fremtid. Til lejligheden skulle der helst se nogenlunde ud. Mere om det en anden gang...



5 kommentarer:

  1. Sikke en masse fine mumi ting! :)

    Sabrina
    www.sajumedesign.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Rigtig fin blog, med masser af inspiration :-)

    Simone og sofie
    www.paaslum.blogspot.com

    SvarSlet
  3. Jaaa nogle skønne ting! Sikke en sød Heidi du kender : )

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har verdens bedste læsere :o)

      Slet
  4. Nååå man bliver da helt rørt. Lyder sørme spændende med "hemmelig" gæst, det glæder jeg mig da til at høre mere om:-)

    Rigtig god weekend til dig.
    Kærligst Helena

    SvarSlet