Flettet penalhus + tip om lynlås

Endnu en bestilling er helt færdig og klar til afsendelse. Det er penalhuset her, som nu har fået en hvid lynlås monteret. Mange af jer har spurgt til hvilke lynlåse jeg bruger til netop penalhusene og hvor jeg finder dem. Så her følger lidt info:

Til flettede penalhus og større tasker bruger jeg altid de "grove" lynlåse. De er et par centimeter bredere end de almindelige lynlåse, hvorfor der bliver lidt mere plads til fingrene i åbningen af tasken. Er man mest til helt nye lynlåse kan et rimelig udvalg i forskellige længder og farver findes i blandt andet Stof2000. Dog har genbrugsbutikkterne i mit nærområde tit nogle helt nye en del billigere oven i købet.

Hvis du køber genbrugslynlåse, som jeg selv gør fra tid til anden, skal du dog lige tjekke, at lynlåsen ikke tidligere har været isyet i en jakke eller lignende. Det er ærgerligt at montere en lynlås, som kort efter går op i stoffet, mister en "tand" eller dimsen man åbner med knækker. Så næsten hellere købe en helt ny.


5 kommentarer:

  1. Ej hvor er du kreativ! :-)
    Forresten en meget flot blog du har. Elsker den virkelig :-)!

    - turnedtoice.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Hvor får du de helt grove lynlåse henne??

    SvarSlet
    Svar
    1. Som det står ovenfor, i Stof2000 eller genbrug.

      Slet
  3. Denne kommentar er fjernet af en blogadministrator.

    SvarSlet