Gavekort til lopper



Et lille udsnit af alle de lopper, som jeg efterhånden har slæbt hjem fra Spejdernes genbrug i Farum. Især køkkenting, julepynt og stof går igen. Ved hvert besøg har pengepunget været loadet med mønter til diverse fund. Men ved mit næste besøg får pengepunget weekendfri. Jeg har nemlig været så heldig at vinde et gavekort på hele 200 kroner!

Mailen med beskeden om gavekortet tikkede endda ind på min mail kort efter jeg afsluttede min første års eksamen. Dagen var fed i forvejen, men det gav altså lige en tak ekstra på juhu-skalaen.

Et gavekort til lopper - super smart! :-)

8 kommentarer:

  1. Ja, ved du hvad, det har jeg ikke set før. Måske det også var på genbrugspapir..... Håber du finder flere fine ting, vi andre kan blive misundelige på....

    SvarSlet
  2. Fedt med at gavekort til at shoppe lopper.. Fine billeder med dejlige farver!

    SvarSlet
  3. Tillykke med gavekortet. Det kan man altid brugelig når man så finder noget godt, så er glæden om muligt endnu større,,synes jeg.

    Tak for en hyggelig blog.

    Ditte

    SvarSlet
    Svar
    1. Du har fuldstændig ret, Ditte!
      Og det var virkelig så lidt.
      Tak fordi du havde lyst til at smide en kommentar :-)

      Slet
  4. Nice!
    Jeg er selv spejder i en lille by tæt ved Farum, og vi hjælper også til med Spejdernes Genbrug. Vi får hele 75.000 kr. hvert år til gruppen, så det er da godt at nogen kan shoppe amok derude!
    Tillykke med de fine ting og sager.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg synes virkelig hele "konceptet" omkring Spejdernes Genbrug er win-win. Folk donerer ting, som ellers skulle smides ud. Frivillige ligger krafter i at sortere, sætte i stand og sælge. Folk som jeg føler vi gør nogle super fund, miljøet skånes og foreninger osv får penge.

      Det er da fantastisk!

      Slet
  5. Spännande att se vad det blir av dina projekt! Älskar din blogg och alla fina färger!

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg glæder mig til at vise dem frem :-)
      Og det glæder mig, at andre også fænges af alle de farver jeg elsker at omgive mig med.

      Slet