Kurv, tasker og penalhus


Så lykkedes det at få færdiggjort en masse halvfærdige projektet. Dejligt er det, når man endelig får taget sig sammen til at få sagerne klaret. Eksempelvis har kurven ligget det meste af et år og ventet. Til sammenligning tog det kun en dags tid at få den lavet færdig...

Tak for alle jeres kommentarer på mit sidste indlæg. Jeg har valgt at følge jeres råd og opkræve hele beløbet på forhånd for en bestillingsvare. Jeg har derfor skrevet det inde på min salgsside, hvor jeg nu også har fået lagt de viste tasker og kurve til salg.

3 kommentarer:

  1. Fornuftigt Helene... Men du mangler lige at rette under Betaling.. der står stadig kun den halve del af betalingen og længere oppe står der at du tager det hele før påbegyndelse...

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :-)
      Det hele skulle være rettet nu.

      Slet
  2. Jamen du ER ganske effektiv og derfor er jeg også inde og snuse gerne hver dag - for hvad har du nu lagt ud af billeder?
    Ang. din store kurv, som har ligget og ulmet et års tid - jeg kom sådan til at smile, da jeg har meget, der ligger og ulmer i kroge og skabe og skuffer. Man kan bare ikke nå alt, sådan er det! Men så er det jo at tanken om alt det, der ligger og venter kan vise sig at være betydeligt mere tidsslugende end det rent faktisk tager at få tingene gjort færdige (ups - skriver det lige bag mit eget øre!)
    Sender god energi herfra...
    Frille :o)

    SvarSlet