Naturli'vis


Øv hvor er dagens lys ikke egnet til billeder. Det minder næsten om nat! Men jeg har forsøgt at tage nogle billeder alligevel! Jeg får nemlig jongleret rundt med chipsposer for tiden. Penalhuset er en bestilling, mens den større taske er et forsøg. Forsøget er dog ikke helt færdig endnu. Den skulle gerne få en klap på i løbet af dagen i dag eller senest i morgen.

Kims chipsposer er for tiden forsynet med små "Naturli'vis" mærker trykt på poserne. Dem har jeg ved hjælp af denne fremgangsmåde forsøgt at få frem på midten af et par tern.

10 kommentarer:

  1. hvor bliver de fine,sjov ide at bruge ´naturligvis´

    SvarSlet
  2. Hvilken størrelse er dine tern på penalhuset?

    Kirsten

    SvarSlet
  3. Elsker sådanne detaljer som du har der :)

    SvarSlet
  4. Flotte ting :) Hvor mange tern er midterstykket flettet af? Altså det dobbelte midterstykke i de to aflange kurve :O) Er selv i gang med at forsøge at flette et af teposer. Er dog stadig meget i tvivl om, om det bliver for kraftigt der hvor der skal flettes i to lag, men det må jo komme an på en prøve :)

    SvarSlet
  5. Super fint. Er selv igang med en kuvertpung i de lidt mere grålige nuancer, den kommer ind på min blog om få dage:-)

    SvarSlet
  6. Det er altid lidt sjovt når man kan få sådanne motiver frem. Synes det ser rigtig fedt ud :-)

    For tiden er jeg ved at flette kurve. Har for ikke så længe siden lavet en taske med værktøj, men da det er en gave kan jeg ikke vise den frem endnu.

    SvarSlet
  7. Hold da op, det er nogle seje ting man kan lave af alle de ting :-)!!

    SvarSlet