Nye emaljefund


2 nye bakker er her til formiddag blevet føjet til samlingen. Især da jeg fandt den øverste orange, gule og pinke bakke blev der trukket på smilebåndet - bakken har jeg ledt efter længe. Tilsammen stod de mig i 20 kroner,  så det var en virkelig billig fornøjelse, at nappe dem med mig hjem.

Formiddagen er blevet brugt på loppemarked i en sportshal med en halv million andre mennesker. Sidste år gjorde jeg det ene kup efter det anden til SÅ fine priser. Har du lyst til at læse om mine kup fra sidste år, kan du se med lige herSidste år fik jeg købt 4 FDB tremmestole for 100 kroner! Ja, du læse rigtigt! Det er absolut et af de bedste køb jeg har gjort.

Priserne var igen i år fantastiske, men en del flere mennesker havde fået øjnene op for markedet, hvorfor der var mange flere at slås med. Jeg var dog så heldig, at finde et lille møbel, som jeg længe har ledt efter. Men mere om det senere...

7 kommentarer:

  1. Du er godt nok skrap til loppe-fund....Fine bakker, især den med katten blir men glad af at kigge på....

    SvarSlet
  2. Hold da op, hvor er de fine!

    SvarSlet
  3. Wow! Jeg er forelsket i den fine fine bakke med katten. Sådan en ville jeg gerne eje.
    Har du evt. noget info på den, så jeg kan søge efter den på nettet?
    Hvis du overvejer at sælge den videre (med fortjeneste, selvfølgelig) ved du hvor du skal henvende dig :O)
    Kh. Malene

    SvarSlet
    Svar
    1. Producenten hedder Simel og bakken er produceret i Spanien.
      Jeg skal huske dig, hvis katten ryger til salg :o)

      Slet
    2. Tusind tak. Jeg prøver at søge. :O)
      Må jeg evt. låne dit billede, hvis jeg ikke får held med søgningen på nettet?

      Slet
    3. Ja, lån du endelig :o)

      Slet
  4. Begge bakker er fantastiske! Dem forstår jeg godt du er glad for!

    SvarSlet