Smørrebrød med posten

Postmanden har lige været forbi med et brev fra Marie. Begejstringen for indholdet var stor, men begejstringen fra frimærket var nærmest større. Det er da dejligt med lidt smørrebrød til afveksling fra Hendes Majestæt og de ensfarvede frimærker med tal på.

Det er den grafiske kunstner Peter Dam har i samarbejde med blandt andet smørrebrødsjomfru Ida Davidsen udarbejdet og udvalgt de fire "endelige madder"; æggemad, mad med roastbeef, kartoffelmad og mad med rullepølse.

Måske du snart bliver en af de heldige, som får et stykke smørrebrød med posten! Finland har frimærker med Mumitroldene, nu har vi simpelthen frimærker med smørrebrød :o)

 

7 kommentarer:

  1. godt den nåede frem. Bedre sent end aldrig ;) Og sejt du fik det frimærke på, det var posten selv der satte det på så det så jeg slet ikke :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg besøgte tilfældigvis posthuset d. 1/6, da frimærkerne røg i handlen. Og alt personalet i rummet var helt oppe at ringe over motiverne. Så hvis personalet på "dit posthus" har været bare tilnærmelsesvis så begejstret for motiver, ja så har de også bare klistret så mange mærker på, som de overhovedet kunne komme til :o)

      Slet
  2. Hold da op et fint frimærke! Det pynter da gevaldigt, på en ellers hvid kuvert :) Jeg har gang i min give away på min blog: http://pescno.blogspot.dk/2012/06/give-away-den-frste-af-slagsen.html hvis du er interesseret

    Klem Pernille

    SvarSlet
  3. Nu arbejder jeg nogle timer i en postbutik hver uge... Så er så heldig at se alle de kommende designs noget tid før der lanceres, og vil bare sige der kommer og har været mange varianter - Bare spørg efter dem, de fleste sælger nemlig bare dronningen som standard. Alt fra hc. andersen, til blomster og smørrebrød.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det vil jeg fremadrettet gøre :o)

      Slet
  4. Elsker når der kommer lidt "udskiftning" i frimærkerne :)

    SvarSlet
  5. Hyggeligt frimærke, måske sku jeg begynde at sende post igen, istedet for email...
    og fin taske du har lavet med klap, jeg havde tænkt at det var en mulighed men er ikke nået længere end til tanken (jeg skal nemlig snart til eksamen, så der er ikke så meget krea tid pt :-(, skønt når det er overstået
    kh Helle

    SvarSlet