♡ Storskrald ♡

Så så man lige Helene med måsen i vejret. Bogstavelig talt på hovedet i en bunke storskrald. For et stykke med rød emalje var synligt i metalbunken, ja det var så. Var det så klatreturen værd? JA! Et styk gratis Copco støbejernsgryde i fin stand, værsgo...

Der følte jeg godt nok, at jeg havde skudt papegøjen! Dog var der intet låg. Men det gider jeg ikke bruge tid på at brokke mig over, når sagen ikke har stået mig i mere end 5 minutters fiskeri i metalbunken. Familien ryster bare på hovedet af mig...

Men når der er guld på gaden, så samler jeg altså op!

6 kommentarer:

  1. Ej nu er jeg for alvor misundelig! Sikke en skøn sag og jeg havde nu også stået med rumpen i vejret for sådan en... Pyt med låget, men kan jo lave lækre ting i den alligevel! :D

    SvarSlet
  2. Der er ikke noget bedre end storskrald, hvor man kan klunse lidt gode varer med sig hjem. ;)

    Fortsat god lørdag. :)

    SvarSlet
  3. lækker gryde - den havde jeg altså også samlet op! :-)

    Kh
    Anna

    SvarSlet
  4. Super fed gryde du fik fisket op. Jeg bliver lige nødt til at fortælle dig om en pudsig lille episode jeg oplevede igår da jeg var i Panduro Hobby i Rødovre. Jeg overhørte noget af en samtale mellem en ekspedient og en kunde. Kunden havde vist spurgt om hjælp til et eller andet (jeg ved ikke hvad), ekspedienten svarede at hun ville skrive et link ned til en god side på nettet hvor der var en rigtig god vejledning, jeg hørte tilfældigvis hvad det var for en side, det var sørme din ;o))

    SvarSlet
    Svar
    1. Ej hvor sjovt. Fedt at de ligefrem anbefaler min side :o)
      Tak fordi du havde lyst til at dele!

      Slet
  5. Hold da helt op den er flot, et låg kan man jo altid købe, især når gryden har været gratis ;-)

    SvarSlet