Blogpause


Bare rolig - den er overstået :o) Rev torsdag morgen stikket ud til det store internet og drog med mit lyssværd og armbånd ud på min egen lille rejse ud i det ganske danske land. Sådan bare for at få en lille pause fra hverdagen og for at få tanket depoterne op.

I nat blev snuden vendt hjemad med nattoget fra Aalborg efter Grønne koncerter i mudrede Kolding, halvmudrede Randers, altid smukke Århus og et vådt Aalborg. Selvfølgelig tilsat en stor og meget tiltrængt dosis Nephew efter sidste weekends to uforglemmelige koncerter.

Nu er jeg så tilbage efter næsten 5 dage uden internet! Godt smurt ind i mudder, møg træt i kroppen med de største vabler hist og her. Men vigtigst af alt utrolig glad og fyldt af nye ideer til projekter og blogindlæg :o)

6 kommentarer:

  1. Velkommen tilbage...... Det lyder fantastisk med tid til andet end hverdag.....

    SvarSlet
  2. Velkommen tilbage, nød selv af den grønne i Århus om lørdagen. Inden længe bliver der også for mit vedkommende lukket for omverdenen, internettet, når jeg drager til Skanderborg Festival om mindre end 14. dage.

    SvarSlet
  3. og jeg holder til idet mudrede Kolding, hvor der bare var skybrud lidt itre, for derefter at blive en rigtig fin sommeraften ...
    godt at I nød det, trods alt

    SvarSlet
  4. Hej!
    Dejligt at høre du har haft flotte dage med masser af ny inspiration! :D

    Smil fra Marthe

    SvarSlet
  5. Skønt med sådan en turne- Nephew er altså også bare gode :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Kunne ikke være mere enig :o)

      Slet