En anden hæklet sag

Jeg går aldrig forbi billigt bomuldsgarn på loppemarkeder og i genbrugsbutikker. Familien er blevet oplært til det samme. Lidt hører de altså efter ;o) Om der er taget af nøglerne betyder egentlig ikke så meget - for mindre nøgler er også altid godt at have på lager. Især når lageret tilhører en, som kan vågne op selv midt om natten med ideer til hæklerier...

... nu skal jeg bare lige have fundet en potte og hæklet noget jord! Godt jeg har gemt lidt brunt bomuld fra den sidste loppefangst. Hørte forleden Bonderøven sige "Den der gemmer sparer", det passer da vist meget godt :o) Føler man lidt bedre kan tillade sig at hækle spøjse ting og sager, når nøglerne kun koster omkring 3 - 5 kroner nøglet i stedet for butikkernes 12,95 og opefter. Så er det jo oven i købet genbrug!

5 kommentarer:

  1. Ej hvor er den fin:) Kommer der en opskrift?

    SvarSlet
    Svar
    1. På sigt ja. Men jeg skal lige "hækle den igennem" igen, bare for at tjekke op på, om det nu passer det hele :o)

      Slet
  2. Jeg er vild med dine hæklede kaktusser, jeg tror de passer til mine blomster-passe-evner.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja de er møg smarte, når man ligesom jeg heller ikke er så flittig med vandkanden.

      Slet