Når kernemælken er brugt...


... kan man jo altid lege videre med kartonerne, ikke? Det var i hvert fald hvad jeg gjorde! Elsker detaljen med den brune inderside i stedet for den "normale" hvide vandafvisende folie. Og den flotte klare grønne farve som går igen på alle kartonerne med kernemælk. Dejlig sommerligt.

Desværre produceres de smukke blå kartoner med det retroinspirerede print ikke længere. Så nu har jeg fået forskellige folk til at nappe kartoner med hjem fra feriedestinationer i udlandet - måske der er noget at komme efter!? Vi for at se.

Har leget med skabeloner til denne slags punge. De punge jeg plejer at fremstille er meget mindre både i højden og bredden. Jeg er dog ikke helt tilfreds endnu, så legen må fortsætte, når der er drukket mere mælk.


1 kommentar:

  1. Jeg har faktisk ofte tænkt på at den brune inderside på kærnemælkskartonerne er rigtig fin...det hat du så også...
    De nye kærnemælkskartoner er da også fine men ikke så fine som dem du har der...
    God dag til dig!

    SvarSlet