Når man sætter blid strøm til hjertet...

... sådan lød det i går, og hvor rammer det lige hvad det skal. Var så heldig at få billet til Grøn Koncerts 30 års jubilæumskoncert i Århus Congress Center i går. Nephew-koncert selvfølgelig - ellers vil de faste læsere vide, at jeg nok ikke var dukket op :o)

Meningen var egentlig, at jeg takket være Katrines hjælpsomme mails skulle besøge et par butikker i Århus. Jeg nåede også en med plastikbøjler, hvorefter det øsede ned, som dem i Århus sikkert har registreret. Og hvor er jeg dybt lykkelig for det!

For ikke længe efter stod jeg blandt en håndfuld andre i en næsten tom hal til Nephews generalprøve. De fem gutter og deres lydfolk giver så meget igen både på og uden for scenen. De havde absolut ikke behøvet at invitere til en fuld koncert før den "rigtige". Men det valgte de. Jeg er så dybt taknemmelig.

Jeg er var større end stort, vildere end vildt og smukkere end jeg lige kan sætte ord på. Kunne skrive så meget om denne weekend, som har været så dejlig, at det ikke helt er gået op for mig, at den nu er slut.

For det ikke skal være løgn, startede den med det hyggeligste mini-blogtræf hos Mette sammen med Tamra og Marthe. Ud over at Marthe havde lækker Bailey med til desserten og alt for søde Mummisager til Mette, fik vi hver en STOR stofpakke sådan bare fordi. Så nu er der til flere syprojekter, når jeg har fået færdiggjort sengetæppet.

5 kommentarer:

  1. Hej Helene
    Tak for super hyggelig træf her i fredags! Og hvor har jeg tænkt på dig her i weekenden, om mon Nephew-koncerten var vellykket! Dejligt at se, at den blev endnu bedre end forventet :D

    Det kan man leve længe på! Skøn ny uge til dig!

    Kh Marthe

    SvarSlet
  2. Ej hvor fedt, at du har været et smut i Århus. Jeg kunne personligt vild godt tænke mig at møde dig:-) Bor nemlig også selv i Århus. Hvis du har lyst og du en anden gang smutter forbi smilets by, så kunne det da være hyggeligt at mødes:-) Altså hvis du har lyst,

    Mvh Helena

    SvarSlet
    Svar
    1. Det kunne være super hyggeligt. Men må indrømme, at jeg er super dårlig til sådan "bare" at komme forbi Århus. Kun hvis koncerterne trækker, kommer jeg forbi. Og der er jeg at finde foran eller på koncertstedet i næsten samtlige timer :o)

      Slet
  3. Det var en helt fantastisk koncert og så absolut ventetiden værd! Blev positivt overrasket over, hvor meget gammelt vi fik :-D

    SvarSlet
    Svar
    1. Der var nemlig meget "gammelt guld" :o)
      Men opdateret guld. Ny tekst til Superliga og ny musik til Worst/Best Case Scenario

      Slet