Pastelfarvede projekter

Sommerferie betyder mere tid til kreative sysler - så jeg har føjet et par til min liste over ting og sager jeg godt kunne tænke mig at få kreeret. Af en eller anden grund - formentlig de blogs jeg følger - vedrører alle projekterne pastelfarver.

Efter at have set en SÅ fed måde at genbruge glas fra blandt andet syltetøj og sennep, er jeg simpelthen nød til at få lavet min egne. Prøv engang at tjek Betines og Julies glas! Så atter engang er det gået ud over familien - nu må de heller ikke smide glas i glascontaineren mere... Dem napper jeg! Eneste manglende "ingrediens" er nogle bondegårdsdyr fra genbrug. Tror jeg napper mig en stribe køer matchende Arnold og Maren.

Næste projekt er et sengetæppe. Jeg har nemlig fået mig en stor fin ny dobbeltseng. Hvilket så også indebærer, at mit sengetæppe ikke længere passer. I det mindste har jeg så fået en anledning til at bruge løs af de højt elskede stoffer. Mette og Tamra har dog også lovet et par lapper :-)

Sidst af alt har jeg endelig fundet den lille opslagstavle jeg har ledt efter længe. Modellerne jeg har kigget på har været smådyre. Tænk engang, den "rigtige" dukkede op til en 5'er på loppemarked i går. Billigere bliver det vist ikke. Den er i hvert fald skilt ad og skal males samt pladen betrækkes med stof. Mere om hvad jeg skal bruge den til senere.

1 kommentar:

  1. Jeg har også lige fået sommerferie fra studierne, så der kan virkelig blive lavet kreative sysler. Sjovt nok, så er jeg også igang med at sy et sengetæppe til min dobbeltseng i ene trekantede stykker, skal nok lægge et billede ind, når det er færdigt.
    Rigtig god arbejdslyst med dine sysler.

    Mvh Helena

    SvarSlet