Projekt skammel, tjek!





Så blev et af istandsættelsesprojekterne på min indre huskeliste klaret. Skamlen blev fundet på et loppemarked til en 20'er. Betrækket var, heldigvis for mig, revnet. Så havde jeg en undskyldning for at skifte det ud med de smukke blomster fra Anna.

Så nu er genbrug virkelig blevet guld! En skammel til en 20'er, en sjat hvid maling og det smukkeste blomsterstof fra dengang = ren blomstret lykke! (o:

Jeg kan desuden røbe, at billeder af skamlen sammen med en masse andre billeder fra mit værelses kan ses i en reportage om mig, min passion for genbrug og mit farverige værelse. Dette bringes i Jyllandsposten fredag den 3. august.

De SÅ fine billeder fra værelset og af mine ting, som jeg aldrig selv havde fundet på at tage, er taget af fotojournalisten Camilla Stephan mens forfatteren til reportagen er ingen ringere end Christel. Christel har bloggen 'Colors and Creations', som jeg personligt følger. Så det var lidt sjovt, at blive interviewet af en man kendte herfra blogland!

Så jeg går rundt og glæder mig til d. 3. august (o:

7 kommentarer:

  1. Den artikel skal jeg bare se- for du har så mange fine ting:-)
    Det stof du har brugt til skamlen er superfint- jeg har det i en anden farvekombi- vil du evt have et par lapper af det ?

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er farvoritprintet over dem alle, så et par lapper vil bestemt ikke være dårligt :o)

      Slet
    2. jamen så lægger jeg dem ovenpå tallerkenen.. skal så bare på posthuset... og det tager tid..

      Slet
    3. Ting tager tid, sådan er det bare :o)

      Slet
  2. Hej Helene
    Så flot din skammel er blevet! :)
    Og hvor sejt at du får vist dine smukke ting frem i Jyllandsposten om nogle dage! Hvordan kan jeg mon få mulighed til at se artikkelen om dig, når jeg ikke bor i DK? Den vil jeg da rigtig gerne læse!

    Kh Marthe

    SvarSlet
  3. åh - hvor er den fin!!!
    Giv gerne en reminder igen, så jeg ikke misser at købe JP d. 3. august!!!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Det lover jeg dig kommer. Jeg har nemlig fået lovning på et par billeder fra reportagen, som jeg må poste "herinde". Så kan du jo bedømme ud fra smagsprøven, om det er en avis du vil købe :o)

      Slet