Smagsprøve af reportage


Er lige ved at få ryttet op i min indbakke som er godt fyldt. I den anledning vil jeg gerne lige undskylde til de af jer, som jeg endnu ikke har fået svaret pr. mail. Jeg arbejder ihærdigt på sagen :o) I indbakken er også, mens jeg har været på en grøn smuttur, havnet en masse billeder.

De to billeder er taget af Camilla Stephan og bringes her med tilladelse. De er alle en del af reportagen om kreative påfund, lysten til genbrug og ja, lidt om mig. Jeg har normalt mine betænkeligheder ved at åbne op for alt for personlige ting "herinde" på bloggen, men nu har jeg altså forsøgt at åbne lidt op :o)

Hele molevitten kan læses og ikke mindst ses d. 3. august. i et tillæg til Jyllandsposten.



5 kommentarer:

  1. Spændende, det glæder jeg mig til.....

    SvarSlet
  2. Det glæder jeg mig til at se i weekenden...

    SvarSlet
  3. Så skal jeg bestemt købe JP på fredag. Glæder mig til at læse reportagen.

    SvarSlet
  4. Lampen er ALT for sej!
    Er der noget du kunne komme i tanker om at lave en DIY på? :)

    SvarSlet
    Svar
    1. En DIY får jeg ikke lavet, men lampen kan nemt gøres efter!

      Jeg har brugt søsters udsmidningsklare fold selv lampe fra IKEA. Her har jeg pillet alt af den, så der kun var selve plastik skelettet tilbage.

      Herefter har jeg af isbøtterne lavet nye skærme. Jeg har ændret på formen i forhold til de originale hvide skærme - dog ikke øverst på skærmene, hvor de jo stadig skulle passe ind i plastik skelettet.

      Slet