Bøjler

Jeg føler egentlig ikke det er fordi, at jeg på det seneste er faldet over bøjler i hobetal. Men med de enkelte jeg selv har fundet samt alle dem jeg har købt over internetter, ja så er det alligevel blevet til hele 25 stykker.

Mit skab rummer stadig masser af bøjler der skal udskiftes med flet, men jeg vist ikke tillade mig at brokke mig over, at jeg ikke finder så mange af dem ;o) I stedet vil jeg håbe, at mine fremtidige bøjlefund rummer lidt flere pastelfarver, for det ser en anelse dystert ud med så mange sorte.

11 kommentarer:

  1. Åhh, hvor er de bare flotte! :) ...(og misundelse er en grim ting, men jeg kan nok ikke sige mig helt fri for at være det ;))

    SvarSlet
  2. Fine fine bøjler, godt samlet;)

    SvarSlet
  3. Fin samling du har dig. Jeg er også begyndt at gå udenom de mørke (medmindre de er meget billige..) og kun købe de mere lyse :0)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det kunne godt være, at jeg skulle indrette mig efter den model også. Jeg kan bare næsten ikke lade bøjlerne være :P

      Slet
  4. Jeg har det lidt sjovt med de bøjler....
    For adskillige år siden, da jeg var 8, brækkede jeg skinnebenet og lå 2-3 uger på sygehuset (dengang var medfølgende forældre slet ikke opfundet - man klarede sig selv, barn eller ej).
    Når vi ikke lige spillede bold mellem sengene (under middags"hvilet"), flettede jeg bøjler.
    Ja, netop sådan nogle bøjler.
    Jeg mindes det hver gang jeg ser dine (i øvrigt flotte) bøjler.
    Jeg kan bare ikke ret godt falde for dem, de minder mig for meget!
    Men jeg ærgrer mig gul og grøn over at jeg ikke kendte din hang til dem for 1½ år siden, da vi tømte min ældgamle mors hjem.
    Hun havde jo gemt dem i alle de år.... Sorry! De røg ud......

    SvarSlet
    Svar
    1. Design og farver er jo en smagssag, hvorfor det nogle betegner som udsmidningsværdigt er guld for andre. Så det skal du ikke beklage. Når det er sagt, så ville jeg da elske at have overtaget de, :o)

      Slet
    2. Og jeg ville have elsket at de kunne gives videre.
      De var jo en del af min livshistorie ;-)

      Slet
  5. heisann. Flotte klehengere som vi sier i Norge. Ønske, ønske . Fin blogg . Klem Ann

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Ann. Mange mange tak! :o)
      Klehengere - det skal jeg huske!

      Slet
  6. Har sendt dig en mail, har fundet et par bøjler til dig i byens genbrug, plus supleret min egen samling med et par specielle eksemplarer

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg svarer lige din mail nu :o)

      Slet