De fineste foræringer

Jeg har gravet guld ud af min postkasse! Eller pakken kunne ikke være i den, så den kære postmand måtte gå helt til døren med den. Og se engang hvilke røde, hvide og sorte sager han bragte. En gave fra en læser som ikke har en blog, men er SÅ sød at tænke på mig fra tid til anden. En læser som jeg føler jeg skylder en hel masse.

Tidligere er der kommet det største og fineste akvarel tegnesæt med posten. Et sæt jeg drømmer om at få tid til at bruge meget mere. Herudover det fineste hjemmelavede fødselsdagskort med ynglingsbandet på og nu disse smuksakker. Tusinde, tusinde tak, Karina!! Jeg ved du læser med "herinde" :o)

4 kommentarer:

  1. Hvor er du heldig - og dejligt at blive tænkt på :o)

    SvarSlet
  2. Haha, jamen jeg har skam en blog, op til flere, men de er "lukkede" så du kan ikke søge dem . Den ene er min "dagbog" som er totalt privat med kun EN læser foruden mig, så er der en med marsvinene, som dog aldrig rigtig blev til noget, og så er der en kopi af min skumblog, da jeg ikke ville miste mine sjove citater osv....

    Men en kreativ blog har jeg ikke, det er alt for mange år siden jeg for alvor har været kreativ - men glad for at du kunne lide bøjlerne når nu jeg ikke ville ha' dem der ikke lignede resten af min samling ....

    Kan du ikke maile mig et billede af dit nephewkort, kan ikke huske hvordan det så ud - det må være mange år siden ?

    SvarSlet
  3. Lækre bøjler i de klareste farver. Dejligt når andre tænker på en. Din samling vokser rigtigt:)

    SvarSlet