Forberedelser 1: Store Byttedag ved Tap1

Så er forberedelserne til Miljøstyrelsens Store Byttedag 2012 for alvor gået i gang, selvom det først er søndag d. 9. september fra 10 - 16. Forrige år synes jeg selv, at jeg havde lige lovligt lidt med til udstilling og eventuelt salg. Så da jeg har haft mere tid i år, får den fuldt skrald, bogstavelig talt ;o)

I forhold til forrige års Store Byttedag på Trianglen, har arrangementet godt nok fået vokseværk. For i år bliver hele Tap1 indtaget, ligesom der lige op ad vil være hele 1.500 kvadratmeter overdækket loppemarked (som jeg så nok ikke selv når at tjekke, øv!).

Entreen er selvfølgelig gratis, så kom glad! Jeg vil være at finde i Tap1 med en stor stand, hvor der kan kigges, pilles ved og afprøves alverdens genbrugssager. Jeg vil desuden forsøge at demonstrerer fletteri, ligesom det er muligt at prøve selv. Bliver man grebet af fletteriet, kan man måske nå at lave sig et lille armbånd!?

8 kommentarer:

  1. These little bags are so lovely...greetings from Canada! Love your blog.

    SvarSlet
    Svar
    1. Thank you so much! :o) It's very nice but also a bit strange to know, that "my little blog" reaches Canada. Thanks to World Wide Web and Google Translate!

      Slet
  2. jeg tror da jeg overvejer at komme har skrevet det i kalenderne .. kommer da lige og hilser på dig :)

    skal da se dine fine ting :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det vil være så hyggeligt, hvis du lige kom forbi!

      Pga. de formentlig mange besøgende (hvis det går som forrige år), vil jeg ikke garantere, at jeg får spottet dig. Så prik mig endelig på skulderen, hvis jeg stresser lidt rundt og ikke får set dig komme :o)

      Slet
  3. Ej hvor spændende :) Der skal jeg da klart prøve at komme forbi :) Hvor er det sejt du gør sådan noget!

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg synes virkelig arrangementet virker gennemtænkt, inspirerende og utrolig stort i forhold til forrige år - selvom det også var fedt at være en del af.

      Kom endelig forbi, hvis du er i nærheden :o)

      Slet
  4. Nooo!! Kan ikke den dag :( Er sikker på at det bliver monster fedt :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Øv øv...Sådan sker det desværre en gang imellem.
      Man kan desværre ikke nå alt... Selvom det ville være rart ;o)

      Slet