Forberedelser 3: Store Byttedag ved Tap1


Så blev alle skruelågskartonerne på lageret forvandlet til genbrugspunge. Det er lidt sjovt, at jeg efterhånden har samlet kartoner så længe, at man kan begynde at stykke hele designhistorien sammen; skift af skruelågsfarver, sommerblomster osv osv. Måske skruelågene skifter farve hen mod efteråret og vinteren også? Eller måske de bliver røde til jul?

Pungene ryger med på Store Byttedag d. 9. september ved Tap1. Her kan de besigtiges, afprøves og købes, hvis man skulle have lyst til det :o)

5 kommentarer:

  1. så vidt jeg husker er sødmælkslågene vist røde til jul, fordi det er den mælk man laver risengrød af.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det vil jeg glæde mig til at se hen mod jul :o)

      Slet
  2. Er det ikke en lidt "bredere" model?

    SvarSlet
    Svar
    1. Jo lige præcis.
      Jeg har tegnet lidt videre på skabelonen og prøvet lidt forskelligt hvad angår størrelse :o)

      Slet
    2. Har selv tænkt tanken, men har ikke prøvet det endnu:0)
      Den lille model passer så fint til kreditkort og til at have i lommen.

      Slet