Fra kanten af en mark

I går blev en bondemand lige plyndret for en buket blomster fra grøftekant. Undskyld til den bondemand/bondekvinde, men jeg havde sådan lyst til en buket på mit bord :o) Håber ikke nogle står og mangler dem nu...

Stressede rundt på arbejdet uden at vide om jeg selv hed "kan jeg hjælpe", "læg det bare der, tak", "hvilken bog mangler du" eller "skal du have hjælp til at låne". Man kan godt i farten blive i tvivl, når man ikke siger andet en hel dag. Så det var virkelig en fornøjelse at kunne tage sig tid til at plukke blomsterne på vej hjem, dette mens jeg kom frem til, at navnet stadig er Helene.

6 kommentarer:

  1. Håber ikke du bliver lige så forvirret over at jeg er ganske sikker på at jeg i dag har set et udvalg af dine tasker og penalhuse på haribos facebook side i dag. mener helt bestemt penalhust du har til salg med lotus ( tror jeg nok mønstret hedder) gryden i baggrunden er en af dem.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusinde tak for info, Camilla.
      Det er nemlig mine ting. Og tak fordi du skrev mit navn og hjemmeside derinde, nu jeg ikke selv kan pga. manglende Facebook profil.

      Sjovt de vælger mine ting ud af alt der bliver flettet af deres plastik :o)

      Slet
  2. Hvor er det en smuk buket. Jeg er sikker på, at den, der ejer marken, vil glæde sig over sine smukke blomster. At se på buketten kan sikkert være afstressenede i en stresset hverdag, tænker jeg!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er nemlig lige præcis afstressende at kunne gå forbi bordet med den lille buket. Især nu hvor det er blæsende og småregner i perioder.

      Slet
  3. Elsker grøftekantsbuketter :-)

    SvarSlet
  4. Der er intet som en buket blomster på bordet :)

    SvarSlet