Har du mon set?

Billede lånt hos Vicki / www.mama-lola.blogspot.com
Jeg synes ellers selv, at jeg er rimelig velinformeret hvad angår salgssteder af diverse stof på nettet. Og jeg vil da gerne erkende, at jeg lidt for tit søger rundt og får købt lidt forskelligt på trods af mit lager. Men stof med dette print i disse farver har jeg aldrig fundet - på trods af en ellers ret intensiv jagt.

Er der mon nogle af jer som har det til salg/bytte eller har set det "herinde" et sted? Mit ønske om en sofapude med dette stof på forsiden er mere brændende end nogensinde og jeg ved, at Vicki også er på jagt efter et stykke i denne farvekombination.

På forhånd tak! :o)

5 kommentarer:

  1. Har det, men ikke i lyserød, men i blå.. Så det er vel næppe til nogen hjælp?

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvis det ikke lykkes at finde ynglingskombien her, kan det godt ske, at du kan være behjælpelig :o)

      Slet
  2. Det er godt nok ikke lige i den efterspurgte farve, men Katrine (http://neontraaden.blogspot.dk/) sælger et flot orangeblomstret sengesæt fra 70'erne - kunne være at det var noget for dig :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Spot on! Det er nemlig lige mig. Så meget mig, at jeg allerede har to sengesæt magen til liggende på min stofreol :o)

      Slet