Hillerød Kulturnat

D. 21. september er der kulturnat i Hillerød. Allerede sidste år fik jeg en invitation til at deltage, men det passede desværre rigtig dårligt ind i mit dengang stramme program. Men i år er det heldigvis lykkedes at få tingene til at gå op i en højere enhed :o)

Ovenfor kan beskrivelsen fra programmet ses. Jeg glæder mig rigtig meget til at være en del af kulturnatten, som jeg personligt har benyttet mig af tidligere til at se og prøve en masse nye ting i lokalområdet. 

Jeg håber at rigtig mange vil tage imod tilbuddet, udnytte mulighederne og kigge forbi de mange lokaliteter og stande. Jeg selv og "et udsnit af 'Når genbrug bliver guld'" vil være at finde på Hillerød Campings arealer.

Hele kataloget med oversigt over deltagere, tidspunkter og de mange tiltag findes lige her! Jeg håber vi ses :o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar